Första gången på 10 månader..

Idag ska jag dricka lite alkohol för första gången på 10 månader. Inte sugen för fem öre så märks om det blir något av det men det är planen iaf, livrädd vi ska komma in och prata på barn så är man berusad och alla känslor bubblar upp så bryter man ihop. Hoppas jag slipper det men vet hur det kan bli. Men skulle det hända så är det faktiskt till någon som står mig sjukt nära och är faktiskt en utav dom jag skulle kunna tänka mig att berätta för.

Någon som druckit och ätit pergotime samtidigt? Förstör alkoholen?

Läst i en del forum att det är en hel del som gjort det. Jag har själv aldrig gjort det blir första gången ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0