Tankar

Sen jag fick mensen har jag känt mig mycket mer positiv och det känns som vi är på rätt spår igen.

En sak som jag tänker mycket på är det här med IVF jag är livrädd samtidigt som jag verkligen vill. Men det ska nog gå bra det är ju en stund kvar sen blir jag säkert lugnare när jag fått vart på infomötet. Jag känner att jag inte har så stor koll på det här med IVF läst en hel del men känns ändå som det är mycket jag inte har koll på, eller så är det bara att det känns bättre och prata med en läkare än att läsa massa om det.

Jag hoppas iaf som sagt att vi får info innan semester!

Någon som gjort ivf i falun eller örebro?
Isf vad tyckte ni? Va ni nöjda? Missnöjda? Eller något annat! :) skriv isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0