Kroppen förändras..

Under IVF:EN och när jag blev gravid blev jag sjukt sötsugen och åt väldigt mycket sött + att jag åt väldigt mycket mat för allt smakade ju så gott så då blev det att man åt mer, det märks tyvärr nu när jag inte är gravid längre. :/ Jag kan inte ha mina jeans längre tex, alla är för trånga speciellt i låren! Så får gå i thigts och tröjor. JIPPI!! Jag älskar allt som har med kläder och göra och är väldigt glad i och ha jeans med snygga linnen mm till men det funkar verkligen inte längre och jag trivis inte alls med min kropp längre efter missfallet. Jag vet inte varför?
 
Har iaf börjat med att jag går ett par kilometer på morgonen innan frukost blir mellan 3-4 kilometer sen försöker jag gå en gång till under dagen men det är inte alltid det hinns med. Äter som vanligt men försöker äta mer grönsaker och så, sen försöker jag även sluta helt med dricka. Äter inte heller massa sött på vecko dagarna utan bara på helgen och då ska det va i lagom mängd. Jag är sjukt motiverad så det funkar jätte bra. Nu är inte jag tjock och är inte överviktig men jag mår ändå dåligt över att kläder jag fått på mig tidigare passar inte längre. Sen vill jag va i bra form inför IVF nummer 2!
 
Hur har din kropp ändrat sig under IVF? 
 

Kommentarer
Postat av: L

Härligt att du också är igång och känner dig motiverad. Den som kämpar för någotgott;-). Jag äter också mer grönsaker. Sen undviker jag vitt mjöl och godis. (mina två största bovar).
Hur fort kan ni börja med ivf nr2?

2012-08-13 @ 21:24:33
URL: http://drommenomenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0