När andra lyckats och inte jag..

Idag fick jag reda på facebook att en arbetskamrat är gravid, sen går jag in på mataffären och det va massa gravid magar och nyfödda bebisar det va sjukt jobbigt jag hade lust och bara grina. Så cyklade hem i full fart och här ligger jag nu i sängen och är ledsen. Är jätte glad för min arbetskompis men alla andra är jag inte glad för, kan inte hjälpa att jag känner så. Min sambo har sagt flera gånger efter missfallet att jag är så stark men just nu känner jag mig svag och jävligt misslyckad!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Förmågan att "lätt bli gravid" har i alla fall inget med ens förmåga att vara en bra mamma. När erat barn kommer är det ett väldigt efterlängtat och älskat barn. Det spelar ingen roll om det tar tid eller behövs någon slags hjälp.

2012-08-22 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0