Nu är det ÄNTLIGEN över..

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har inte alls känt för att blogga.
 
Detta missfallet har tagit hårt på både mig och sambon och vi har vart mycket ledsna och inte alls mått bra, det går upp och ner hela tiden. Jag vill ALDRIG mer va med om ett missfall! Jag vill hellre misslyckas med IVF försöket än att få ett missfall IGEN! Men en bra sak är att jag blivit gravid iaf. Det jobbigaste va ju att jag fick stoppa upp piller som startade missfallet det va HEMSKT!
 
Va hos läkaren idag typ sjätte onsdagen i rad som jag vart hos läkaren. Idag va äntligen SISTA. Äntligen kan vi börja fokusera på ett nytt försök och gå vidare. När jag va hos läkaren idag fick jag reda på att allt såg bra ut och att det inte finns några rester kvar eller vad man ska kalla det, så slipper skrapning!
 
Nu inväntar vi att få en kallelse för att planera vårt andra IVF försök!

Kommentarer
Postat av: L

Åh, jag har inte läst så många bloggar under semestern och när jag går in och möts av det här tråkiga beskedet blir jag såå ledsen. Jag känner verkligen med dig och önskar det fanns något jag kunde göra. Jag hoppas verkligen att det inte dröjer för länge innan du får komma på en ny ivf (förutsatt att du känner dig redo). Vi båda ska lyckas så är det bara!

2012-08-09 @ 09:06:32
URL: http://drommenomenliten.blogg.se
Postat av: Helena

Jag beklagar verkligen. Det är väldigt tungt. Hur länge behöver ni vänta innan ni kan köra nästa ivf?

2012-08-10 @ 09:12:14
URL: http://livraddmedstil.wordpress.com/
Postat av: jakteneftertotallycka

KRAM till dig!!! Har inte själv varit med om missfall eftersom vi inte blivit gravida än, men jag skickar allt stöd och all värme jag har till dig!! Kan givetvis inte sätta mig in i hur du känner, men förstår att det är otroligt, obeskrivligt tufft.. Har läst din blogg under sommaren och blev väldigt ledsen när jag läste vilken fruktansvärd prövning ni går igenom.

Så jag ville säga att jag tycker att du är stark och jag beklagar det som hänt. Önskar det fanns något man kunde göra.

KRAM

2012-08-10 @ 10:20:17
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår att det måste kännas fruktansvärt! Jag har alltid sagt att jag hellre inte blir med barn alls än blir med barn men får missfall. Skickar alla styrkekramar jag kan och hoppas ni hittar ork och motivation att börja om på nytt!

2012-08-10 @ 22:52:00
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0