Svar på kommentar

Elin
 
Hej! 
Hittade din blogg av en slump. 
Jag är nästan i samma sits som dig. Vi ska antagligen påbörja IVF efter jag gjort en operation som ska utesluta endometrios. 
Jag & min man har försökt få barn i över två år. 
Jag har fått två missfall i vecka 6 & vecka 5+4. 
Alla mina kompisar har barn och min & min mans längtan efter en liten är outhärdlig vissa dagar/månader. 
Ibland tar avundsjukan över,och det är väl inte konstigt alls!!? 
Jag önskar er all lycka & hoppas ni snart har en liten hos er. 
Kram
 
Svar
 

Hej!
Beklagar dina missfall. Okej, hoppas operationen visar att allt är normalt och att du nsart kommer igång med din IVF! Ja den tar verkligen över ibland ska du veta, ibland ofta! Önskar er också lycka till!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0