Tankar kring IVF NR 2..

Vi vet ju inte så mycket om hur det blir med IVF 2, eller vi vet egentligen inget! Vi väntar på att få en ny tid hos Arne där vi kan planera IVF 2. Sist när vi va i Karlstad sa dom att jag kommer få min mens om ca 4 veckor men eftersom min mens aldrig kommit regelbundet förut så vet jag ju inte om den gör de nu heller. Man kan ju hoppas att den gör det efter missfalle det kanske hjälper kroppen, annars får jag ta provera antar jag men då kommer det ta mycket längre tid och det har vi ingen större lust med.
 
Sen hoppas vi innerligt att jag får större dos denna gången det kommer vi iaf att ta upp med Arne att vi vill eftersom vi fick så dåligt resultat med äggen förra gången. Vi fick ju bara ett som vi kunde använda. Vore skönt och få några till frysen eftersom det är ju ändå vårt andra försök. Vi skulle även vilja ha två embryo denna gången men det vet vi inte heller om vi får men vi kommer fråga om den finns någon möjlighet för att få ta två om det blir två som går att använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0