Aj.

Det gör så ont i magen det är inte menssmärtor utan mer som om jag har ett öppet sår i magen som ömmar. Tagit 2st alvedon och det har hjälp iaf men känner av det än speciellt när jag rör mig. Jag har inte tid och ligga just nu heller. Fick igår reda på att vi flyttar om sex dagar så hade tänkt börja torka ur skåpen idag men får ta det lugnt så jag inte blir riktigt dålig. Men det är inte min starka sida speciellt inte när jag är ledsen.

Ringde till Karlstad i morse men dom har ej ringt upp än hoppas dom gör det snart och att vi får komma under nästa vecka och kolla så allt är borta. Hoppas även på att vi får Arne för jag vill ha en sjukskrivning har en nu men den är bara på sex dagar som jag fick av en läkare som jag aldrig haft förut som det kändes som han inte förstod ett skit av vad jag sa :/ Han tyckte sex dagar räckte gott och väl jag vill ha en längre sjukskrivning så jag kan få fokusera på det här och bearbeta det här sen om vi gör mer IVF så vill jag va sjukskriven då med ni undrar säkert varför? Men ärligt så orkar jag inget mer nu. Jag är helt slut. Sen maj har jag gjort två IVF och fått ett ma och ett misfall. Jag vill bara kunna slappna av och sluta stressa över allt och fokusera enbart på det här.

Jag vet att det är bra att komma in i vardagen igen och allt det där men jag är inte redo för det. Jag är knäckt men kan inte gråta mer utan skrattar! Jag vet inte hur jag ska hantera hela den här jävla resan. Jag är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tänker på dej.

2012-12-14 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0