Allt snurrar i skallen på mig.

Försöker sova men kan inte somna om hade så gärna velat sova en timme eller två men det kan jag nog glömma. Funderar på att klä på mig och ta disken iaf?

Tankarna bara snurrar och jag tycker den känns konstigt både här och där.
Min mage är bubblig och orolig inte konstigt heller, sen har jag molande värk som gör mig nervös men samtidigt är jag glad att jag fortfarande har gravsymtom kvar brösten är även små ömma än och jag har mått illa under morgonen så allt är som det vart innan bara att man tänker alldeles för mycket! Jag önska någon bara kunde säga allt ser bra ut! :) men de kommer jag få veta 8 januari när det är vul. Evighet dit ju :( jag vill veta nu!!! Jag hatar och inte veta jag orkar inte mycket mer nu känner jag!

Jag vill ju njuta av att vara gravid! Jag och min sambo har kämpat och kämpat för det här och ändå blir det såhär? Det är inte rättvist! Finns dom som knarkar och dricker massa alkohol och blir gravida och föder friska barn, jag som inte druckit en droppe alkohol sen maj innan maj vette fan när jag drack sist får gå igenom ett rent helvete för att ens bli gravid för att sen få ett MA när jag väl bli gravid andra gången på naturlig väg som vi inte trodde skulle hända nej då blir det såhär. Livet är jävligt orättvist och jag är frustrerad och ledsen över att det är så. Vi är värda det här barnet!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å jag lider verkligen med dig, jag förstår hur du mår och känner. Jag var där för 7 år sedan, jag började med att ta en sekund i taget, sedan kunde jag ta en minut i taget och tillslut kunde jag ta en hel dag i taget. Det är så psykist jobbigt att gå och känna efter hela tiden. Jag fick gå till en psykolog och prata och gråta ut, kan verkligen rekommendera det, tack vare henne orkade jag mig igenom dom 4 första månaderna i graviditeten. Oj, vad långt det blev, jag har fortfarande stort behov av att prata om allt man gått igenom.

2012-12-12 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0