Dagarna går och det närmar dig jul...

Och i år kunde blivit den bästa julen trodde vi att få berätta för våra föräldrar att dom ska bli mormor och morfar och även farmor och farfar istället fick vi berätta om ett missfall till en vecka innan julafton. Livet är jävligt orättvist!!

Känns som att det är inte många som förstår hur dåligt jag mår, speciellt inte läkaren som sjukskrev mig! Vi är mitt i en flytt så ganska lätt att fokusera på annat men det kommer ikapp speciellt på kvällarna.

En på sambons jobb prata om missfall och visade sig att hans moster hade haft x antal missfall pga olika blodgrupper, så det är ngt vi ska nämna nästa gång vi är i KD den 8 januari! Som sagt försöker och inte läsa allt för mycket på nätet om olika saker utan mest lyssna på vad läkarna säger men just nu känns det som jag vill läsa om missfall så vi får reda på saker och ting och kanske kan be om lite extra hjälp! Ifall visa att vi har lite koll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0