En mycket bättre dag idag.

Både jag och sambon tycker mitt humör är bättre idag vilket är skönt! 
Inte kul och va sur och arg hela tiden men tror lite att det blir så när jag är lite orolig med. 
Men idag känns allt jätte bra även om jag haft huvudvärk mest hela dagen men läst att många får det när dom är gravida? för det är inget jag har ofta annars. 
 
Känns ändå som att dagen idag har rullt på och inte gått lika trögt som dom andra! 
 
Jag googlar ju mycket vilket jag egentligen inte borde så ska försöka sluta med det nu. 
Men ibland blir man så osäker på vissa saker tex kan jag äta det? kan jag bära tugnt? 
Får jag göra så? Ja ni känner säkert igen er. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du ringt din MVC? Tydligen skall man in på ett hälsosamt tal redan vecka 6-7 för att få reda på att det är farligt att knarka, röka och dricka.
Tror även man där får reda på om vad som ok att äta och dricka osv.

2012-12-11 @ 08:58:01
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria

Jag ringde faktiskt nu precis till MVC, fick tid den andra januari för hälsosamtalet...
Mycket röda dagar och klämdagar och så nu innan att det blev lite senare så det är bara att ringa nu och se när du får en tid.

2012-12-11 @ 10:17:00
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria

Spännande!
Lämna en komentar sedan om hur det gick när du fick tid osv.

2012-12-11 @ 10:45:54
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0