Hur funkar det egentligen?

Pratat med Elaine idag och jag ska dit den 8 januari och kolla så allt är borta och så. Frågade även om hon kunde prata med Arne om en längre sjukskrivning men det kunde hon inte för att två olika läkare får ej ge mig sjukskrivning? Är det så? Tycker jag låter konstigt? Jag är inte så insatt i detta med sjukskrivning så tänkte om någon av er läsare vet?

Blödningen har lugna sig nu men har ont vid vissa rörelser och om jag rör mig för mycket. Det är väldigt jobbigt psykiskt och det går upp och ner hela tiden men vi försöker ta en dag i taget.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Blev sjukskriven av olika läkare varje månad under min graviditet totalt 4 st, var snarare bra så att försäkringskassan såg att alla var på samma spår:) lycka till!

2012-12-17 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0