Phu...

ÄNTLIGEN är denna skit dagen slut! 
Har verkligen inte alls vart på humör idag som sagt vilket inte alls har vart kul för mig eller sambon men vi har tagit oss igenom dagen ;) 
 
Det jag är mest orolig för att det ska hända ngt när jag vart lite stressad, upprörd och arg! Jag har ju bestämt att under den här graviditeten ska jag njuta! För det gjorde jag inte sist utan oroa mig från första stund och det har jag inte gjort nu men självklart kommer dom dumma tankarna upp ibland! Speciellt nu när jag haft en jobbigt dag. Men allt kan ju hända under en graviditet mycket värre saker än det här och det går bra är bara jag som oroar mig. Men som sagt jag ska NJUTA inget annat! 
 
Vi är ju så klart mitt uppe i en flytt så försöker inte stressa upp mig pga det men känner mig egentligen inte så stressad utan bara att jag är på så jävla dåligt humör och blir så jävla arg för inget! Men som sagt ska sluta tänka så NU! 
 
Jag tänkten även att tiden till 8 januari skulle gå super fort pga flytt, jul och nyår men känns mer som att tiden står stilla. 
 
Skulle ju även inte hålla på och testa men va bara tvungen idag igen, skulle egentligen testa med 
ett sådant veckotest men har ej köpt det än. Men blev två starka fina streck iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0