Samtal med Karlstad

Elaine ringde upp rätt fort kan va för jag pratade in vad det gällde och hon hörde väl på mig att jag va/är orolig.

Men hon sa att detta är jätte normalt och det kan speciellt hända vid tunga lyft och samlag så det ska man helst hoppa över. Jag blev lättad eftersom jag igår lyfte en heldel saker ur garderoben dock va det inte många tunga saker men några få.

Så nu ska jag ta det lugnt och vila, inte bära mer och försöka slappna av.
Hur ska jag klara av det?

Detta är skit jobbigt verkligen! Så ledsen jag va igår va det riktigt längesedan jag va det va nog vid ma men vet ej om jag va så ledsen ens då, kändes verkligen som hela min värld rasat och att livet är så jävla orättvist.

En sak som jag är förbannad över är att när jag ringde rådgivningen igår och va ledsen så fråga jag om det kan ha med och göra att jag lyft tungt? NEJ säger hon klart och tydligt det spelar ingen roll sa hon. Sa igår till både Sambon och mamma att jag litar inte alls på rådgivningen pga dom ger aldrig rätt svar och nu händer det igen?? Kommer aldrig ringa dom igen...

Vi har berättat för våra mammor pga det som hände igår, vi hoppas få berätta för dom andra på julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0