VUL 8 Januari

Dom i från Karlstad ringde upp tidigare idag och vi får VUL den 8 Januari! =)
Om vi tar innan jul så skulle det bli lite för tidigt och den 8 januari är jag i vecka 8 trodde hon så då passa det bättre, vilket vi med tycker så det inte blir som sist när alla sa olika + att nu har vi ARNE! =)
 
Kan verkligen inte förstå att jag är GRAVID!!! 
Visst det är inget fel på mig eller sambon men vi både hade verkligen gett upp att det skulle ta sig naturligt, men nu gjorde de det. Det är helt jävla underbart!! På något konstigt sätt känns det mycket bättre nu när det tagit sig av sig själv, jag vet egentligen inte varför? För ingen sämre chans via IVF men det är väl att man är så lycklig för att det tagit sig utan! 
 
Jag ska även ringa och boka en tid för inskrivning eller vad det nu va på den mödravård jag hör till men det ska jag göra 18 december. Jag tycker det är alldeles för tidigt men man skulle tydligen det? Så jag får väl lyda! ;)
 
Vi har även bestämt att vi ska hålla detta hemligt för våra familjer fram tills julafton! =)
Vi tycker det är ett perfekt tillfälle att berätta då. 
Men vi berättar endast för dom som vet om att vi gjort IVF, resten får veta efter vecka 12. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Grattis!!!!!
Så glad för din skull!!!!

2012-12-06 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0