Ingen pergotime

Denna månaden ska jag inte äta pergotime det är första gången på 9 månader jag inte ska ta det.
Jag hoppas ägglossningen kommer som vanligt lika så mensen men eftersom jag inte lyckas utan förut så är jag inte helt 100% säker på att det kommer göra det men hoppas ju så klart. Ska ha ägglossning mellan nästa fredag-söndag ca, så under veckan får det bli att testa med ägglossningstester men känner av ägglossingen så vet när det är på G men tar alltid tester ändå, denna gången kommer jag börja ta tester några dagar innan eftersom jag inte ska äta pergotime.

Någon mer som ätit pergotime och sen gjort uppehåll? Hur har det funka för dej?

Min BM prata på att en del faktiskt bli gravida den månaden som man inte tar pergotime.


Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

så titta in här då & då :D

2012-02-05 @ 11:17:03
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

ja det ska vi :D

2012-02-05 @ 12:04:37
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0