"Slappna av så kommer det ta sig"

Finns det något värre än att höra det?
Jag blir frustrerad när jag får höra det för hur fan slappnar man av då när man är mitt uppe i utredningar och IVF? Eftersom ingen vet om att vi försöker så får inte jag höra det så ofta men när man skriver i forum så kan den kommentaren dyka upp. Jag tror att det säkert funkar för vissa men frågan är hur gör man för att slappna av och inte tänka på det?
Jag har verkligen försökt men jag har inte kommit på något bra sätt!


Kommentarer
Postat av: längtan

jag vet hur du känner dig... man bara orkar inte. alla tjatar om det där. nu lyssnar jag inte ens. jag är uppe i mitt och jag mår bra som jag gör nu. fokuserar. förbereder mig. vi ska ju faktiskt gå igenom en fantastisk resa! hoppas du finner mod att stå på dig :) kram

2012-02-08 @ 15:06:36
URL: http://barnviasahlgrenska.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Jag och min man ska också börja med IVF i vår/sommar. Jag kommer följa din blogg, håller alla tummar för er!

2012-02-08 @ 17:53:44
Postat av: tina

Kan bara hålla med och värst är för oss att det är medicinskt konstaterat att vi inte kan vanlig väg. Trots det dyker det upp ibland att 'vissa har ju gjort en ivf och sen funkar det den vanliga vägen när de fått en.. Om det ändå var så lätt..

2012-02-08 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0