Svar på kommentar

Lollo

Kan förstå dina tankar om IVF, men det finns flera metoder..
En metod, den vanligaste, är att man tillför spermier till ett ägg och då befruktas ägget på egen hand (förhoppningsvis).
Det andra är om man väljer ut en simmare av bästa kvalitet och sticker in i ägget. Sistnämnda försöket är ju ett ingrepp som är mer "onaturligt", då man väljer bort svaga och skadade simmare.

Är det inte lite av ett ingrepp att ta ägglossningstest oxå om man vill att allt ska gå till på naturlig väg?
Bara en tanke efter att läst lite på din blogg.

Lycka till hur ni än kommer fram till att fortsätta!

Svar

Jag har inte tänkt på det sättet angående ägglossningstest men på ett sätt har du ju rätt i det.
Anledning till att jag har ägglossningstest är för att jag har ätit pergotime och haft strul med ägglossningen.
Annars hade jag nog inte använt mig av det.
Tror jag!

Tack så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0