Tankar

Ända sen jag fick mensen har jag vart otroligt deppig och tappa all lust för allt!
Det har tagit riktigt hårt den här gången.
 hur länge ska man orka?

Idag har min dag vart sjukt jobbig jag är på hemskt humör och jag är trött på att se på facebook hur alla andra blir gravida och inte vi. Jag blir sjukt ledsen och även bitter just nu kan jag inte glädjas åt andra (jag gör det långt inne) men det känns såå sjukt jobbigt.

En sak är säker iaf att ju mer misslyckade försök ju mer redo för IVF blir vi!
Jag önskar vi kunde komma igång nu men om det tar 5 månader som det stog i papperna att det kunde ta så är det inte dags förens i maj.






Kommentarer
Postat av: Anna

Alla dessa försök tar verkligen på krafterna men ge aldrig upp hoppet :) Kram

2012-02-28 @ 07:05:19
URL: http://langtanochvantan.wordpress.com
Postat av: dagsforenliten

Bor du i sthlm? Kontakta vårdgarantin. Då behöver du inte vänta i mer än 3mån. Vi fick endast vänta i 1mån.

Lycka till med allt

Kram

2012-02-28 @ 19:04:07
URL: http://dagsforenliten.blogspot.com
Postat av: Längtan e stor

Hittade din blogg fr FL.

Jag är en av dem som försöker å försöker, kanske lite annorlunda då jag efter ett år av försök fick en liten tös. Hon är 5 år idag och jag har en ny pojkvän. För drygt tre månader sen började vi försöka få en liten, och det går Inge bra. Jag vet att 3 månader inte e nåt i detta sammanhang men det är precis som om all längtan å rädsla fr innan min dotter blev till - allt kom tillbaka till mig med full kraft nu. Jag är grinig, ledsen och känner mig så ensam för sambon förstår mig inte alls. Jag vill så gärna sluta må så här men vet inte hur man gör om man inte slutar försöka få fler barn å det vill jag ju inte...

2012-02-28 @ 20:59:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0