Allt går upp och ner hela tiden..

Just nu går allt upp och ner för mig, idag är en rikitgt tung dag allt känns jobbigt och jag vill bara gråta.
Får panik över små saker som egentligen inte spelar någor roll mitt humör är HEMSKT jag är sjukt grinig och arg mest hela tiden. Jag kommer på mig själv ibland till och med.
Men nu är det snart bara 5 dagar kvar tills vi ska testa så är väl inte så konstigt att allt går upp och ner heller, hela den här IVF resan är ju påfrestande.
 
Symtomen hänger fortfarande kvar hade hoppats på att mina ömmabröst skulle sluta göra ont men det verkar inte vilja ge sig. Sen detta med mat och att det smakar gott är också kvar.
 
Ursäkta att jag är lite negativ idag ska försöka bli glad tills i morgon igen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0