Fjärde sprutan

Dagarna bara rusar iväg och jag är redan på fjärde dagen med puregon.

I morgon börjar jag även med cetrotide + att jag även ska lämna ett blodprov tidigt till morgonen hoppas det visar att allt ser ok ut.

Mitt humör är verkligen super kasst måste jag erkänna sjukt lätt irriterad och jag stör mig verkligen på ALLT! Min hy är också väldigt dålig vet ej om de har med det här att göra eller inte men va riktigt längesen min hy va så här dålig.

Äggplocket närmar sig ju också och jag börjar bli små nervös, som sagt jag är en väldigt orolig typ och rädd för allt som har med doktorn och göra och absolut allt som kan göra ont. Men jag ska försöka och inte va hysterisk som jag va vid äggspolningen ;)

Har ni några frågor är det bara och fråga jag svarar så gott jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Maria

äggplocket är jag också nervös för fast det är långt fram för min del. en tror helt klart att det kommer gå OK.

Jag skall börja med sprutorna dag 2, Gonal-f 150 i doseringen dag 5 skall jag börja med Orgalut 0,25.

Ultraljudet skall jag göra dag 7 prel äggplock dag 12!

2012-06-04 @ 08:16:18
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0