Jag tror jag blir GALEN snart!!!

Känner mig så himla frustrerad och jag vill bara veta om vi lyckats eller inte. Samtidigt ibland känner jag bara NEJ jag vill fan inte veta. Det ändras fort idag har jag ändra mig 100 gånger angående det här. Tycker verkligen det här är skit jobbigt! Ska bli underbart och jobba under veckan annars hade jag nog blivit helt jävla GALEN! Det värsta är om vi får minus jobba under helgen och hela nästa vecka med så kommer aldrig hinna och få va ledsen :( Och lör-sön sover jag på jobbet :/ Men nu ska jag inte tänka på det utan är gravid så länge jag inte får mens..
 
Önska det fanns ett säkert gravsymtom som alla fick, förutom ett plus då så klart ;)
 
Läste nyss att godis och chips inte alls va bra under en graviditet det är typ det ända jag ätit i helgen, PREFEKT!!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
 
Jag vill bara att det ska bli fredag så jag får veta. (Fast när det väl är fredag kommer jag inte våga testa)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller alla tummar för dig/er! Kram

2012-06-25 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0