Man funderar en gång extra..

Fort jag gör något så tänker jag en gång extra ifall det kan va något jag tänkt göra som kan påverka det lilla embryot. Jag är rädd att jag ska göra något som förstör det hela, vilket jag vet att jag egentligen inte kan.

Jag borde kanske ta det lite lugnt men det är det jag är sämst på om man säger så, jobbade från 22-17 nu ska jag iväg och handla. Ska försöka stressa ner i morgon efter jobbet. Haft några stressiga veckor och har svårt att komma ner i varv men vet att jag borde lugna mig lite.

I morgon jobbar jag på dagis vilket är mer lyft och så, men ska försöka slippa undan de så gott de går och sitta mycket med barnen på golvet ;)

Igår på väg hem från Örebro stannade vi på mc donalds och köpte en varsin
Cheesburgare men våga inte äta hel för det är så onyttigt ;) haha! Jag är skadad!! Kommer va idiot efter dom är veckorna :p

Trackback
RSS 2.0