Mår pyton

Idag mår jag verkligen inge bra, jag känner mig bakfull fortfarande och mår illa. Min mage är som en ballong speciellt efter jag sovit då är jag jätte gasig och måste både rapa och fisa (ursäkta)
Brösten fortsätter ömma och svälla.

Allt det här hade vart kanon och jätte bra om jag visste att jag va gravid då hade jag med glädje mått så här dåligt men jag tror det är progesteronet som spökar med mig för den ger ju gravsymtom.

Och eftersom jag aldrig vart gravid så är det svårt och veta hur det känns.

Jag är ju bara på ruvar dag 5 så känns som det är alldeles för tidigt för så mycket symom.

Skulle även äta lax och sallad förut det fick inte, han ta några tuggor innan det kväljde mig och jag fick spotta ut det och sen va jag inte sugen på det mer.

Så just nu spelar min kropp ett jävla spel med mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0