Mensvärk!!!!!!!!!!

Inatt vakna jag av mensvärk :( Tänkte att när jag vaknar nästa gång är det över det är absolut ingen mens på G somnar om och vaknar av att det fortfarande är kvar, och då pratar vi inte lite molande värk utan MENSVÄRK strax innan mens ni vet, ni som har mensvärk en del har ju lyxen att inte ha. Fick panik och våga absolut inte gå på toa men efter 10 minuter gick jag INGET BLOD! PHUUU... Tryckte i mig en alvedon och hoppades på att det skulle gå över. Har kommit och gått under dagen men det är väl pga alvedonen men bara tagit den och har inte ont nu.
Vet inte vad jag ska tro, borde ha mens idag för har 14 dagar efter ägglossning när jag äter pergotime idag är 14 dagar sedan äp???
 
Jag vill verkligen inte ha denna jävla mensen!!! Snälla när fan ska det va våran tur hur jävla svårt ska det va? Blir så frustrerad.. Livet är så jävla orättvist. Har inte sagt till sabon att jag haft mensvärk under dagen eller i morse för att förstöra hans dag han tar det här väldigt hårt men nu när han kom hem såg han ju på mig och jag bröt ihop hade tänkt berätta när han kom hem ändå. Men han blev ju med ledsen och du känner din kropp och du har aldrig haft fel när det gäller din mensvärk. Till sist sa han det är fan lättare att köpa en unge!! :(
 
Men så länge inge blod syns till är jag GRAVID!!
 

Kommentarer
Postat av: M

Du kan mycket väl vara gravid. jag hade jätte mensvärk och sån riktig molande värk i magen första tiden som gravid (så länge det nu varade..) så jag hoppas det är så även för dig :) kramar

2012-06-25 @ 20:40:17
URL: http://barnviasahlgrenska.blogg.se
Postat av: Kristina

Ja var helt övertygad idag när jag gick på stan att det var en megablödning på gång, men inte än :) Börjar kännas väldigt märkligt det här. Har räknat med att det inte kommer att funka första gången, men ju närmare testdagen jag kommer utan blödning ju mer hopp börjar växa och desto större blir smärtan om det nu blir minus på strecket! Jag blir galen!! Har kommit in i en vansinneströtthetsperiod igen, annars normalt pmsig....
Kram kram

2012-06-26 @ 20:14:52
Postat av: Linda

Hur har det gått?? Var det mensvärk? Håller tummar och tår för att det inte var det.

2012-06-26 @ 20:37:34
URL: http://meumvita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0