Orolig

Är så himla orolig att jag ska få missfall :( Har rejäla mensvärkar som kommer och går men inget blod har synts till.
Känns som det är för tidigt och ha växtvärk redan nu och så här mycket.. Vet inte vad jag ska tro? Har ju aldrg vart gravid och aldrig heller fått missfall. Finns de några mer saker man kan märka missfall på?
 
Jag försöker bara va positiv till det här och inte oroa mig men jag blir rädd varje gång de kommer en mensvärk.
 
 
Uppdatering
Innan jag blev gravid lova jag mig själv att inte läsa om missfall men de lyckades jag ju inte med läst en massa idag pga av mina starka mensmärtor. Men nu ska jag inte läsa något mer om det och det verkar vara normalt att ha starka menssmärtor i början av graviditeten. Verkar inte va ensam. Så ska försöka släppa denna nu :D
Fråga ju hon i örebro idag och hon va väldigt sur av sig och fick lite dåligt bemötande tyckte jag, kändes lite som att "jag går snart på semester orka bry mig" Hade bara velat att hon sa det kan va så i början de är normalt med det sa hon ju inte hon sa ju ngt om att de kunde va livmodern som spöka när jag ligger ner, men ändå man är så orolig för minsta lilla så dom borde tänka sig för dom vet ju att man gjort IVF!
Hon säger även att du får ringa till Karlstad om något känns konstigt, jaha hur fan ska jag veta va konstigt är när jag aldrig vart gravid? Antar att hon menar om jag får smärtor så jag ej kan hantera det eller något men kändes ändå lite konstigt att hon säger så..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är så innerligt glad för er skull!! Tänk att detta var månaden för oss båda och att vi lyckades mötas på FL bara dagar innan vi blev gravida!! :D

2012-06-27 @ 19:41:03
URL: http://bebis2012.wordpress.com/
Postat av: L

Det är så spännande att följa din blogg och jag är så himla glad för din skull. Jag finns här och håkller tummarna för er varje steg som ni tar!! Kramar

2012-06-27 @ 22:07:20
URL: http://drommenomenliten.blogg.se
Postat av: Kristina

Åh Grattis!! Här händer det minsan saker :)
Har du fortfarande värk? Vad trit att du fick så dåligt bemötande när du frågade om råd!
Är imponerad att du vågade testa tidigare! Min riktiga testdag är måndag, men ska nog ta på söndag eftersom både jag och maken är ledig i helgen. Skulle kännas konstigt oavsett svar att bara dra iväg till jobbet efter test!
Är så glad för er skull!!
Kram Kristina

2012-06-28 @ 07:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0