Progesteron

Läste lite om progesteron som jag tar 3 gånger dagligen.
Läste på förpackning nu att man ska ta ljummet vatten på den innan man för in den, det har jag total missat!
Men det kan ju inte va så allvarligt väl?
Dom smälter ju och jag måste ha binda.

Sen läste jag även att man får gravsymtom han progesteron? Stämmer det?
Finns ju ingen bipacksedel med så svårt och veta.

På ett sätt är det väl bra om de ger samma symtom för då är det ingen idé att fokusera så mycket på symtomen man har och kan få blir lite lättare att slappna av.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Konstigt... jag har bipackssedel med i mina förpackningar. Iaf så är det applikatorn man ska skölja i ljummet vatten efteråt, inte tabletten =) Så nu behöver du inte oroa dig. Om du vill läsa kan du söka på lutinus på google så kommer du in på FASS =)

2012-06-16 @ 21:08:00
Postat av: Johanna

Det är olika beroende på vilket progesteron man tar. Men det ljumna vattnet är ju för att den ska glida in smidigare så det är ingen fara att missa att göra så. När det gäller symptom så kan man få en hel del av progesteronet samt att ägglosningssprutan kan sitta i ett tag också.

2012-06-16 @ 22:13:17
URL: http://visaknar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0