Skrika rätt ut!!!

Ojoj idag är verkligen inte mitt humör på topp, det har gått bra på jobbet men nu när jag kom hem och kände efter så känner jag bara hur jag har lust att skrika rätt ut för att allt är fel.

Jag hatar den här känslan inte första gången jag har så här jag har lite problem med min stress och exakt så här känner jag då, så vet inte om det är stressen som tar övertaget om mig eller om det bara är hela IVF grejen som tar knäcken på mig. Men det har vart så jävla mycket nu dom senaste veckorna så nu lägger väl hela jag av.
Jag måste stressa ner det vet jag det är inte bra för mig och vara så här och jag vill verkligen att det ska ta sig.
Så nu ska jag baka en vitkladdkaka och sen ska vi grilla så nu ska jag bara försöka stressa ner så gott jag kan.  och NJUTA! Jobbar inte förens på onsdag nu så jag har lite tid på mig att ta det lilla lugna.

Känner egenligen inte så mycket känner lite ömhet på höger sida när jag ställer mig upp och sätter mig ner, mina bröst gör så jävla ONT så ni anar inte men dom va ju ömma innan ÄP så har nog inte med detta att göra tyvärr!
Går knappt att ha BH på sig.
Jag blir yr fortfarande ibland och det sticker till ibland på sidorna av magen eller vad man ska säga snett under naveln.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ångesten lagt sig och du fått njuta istället! Jag går och inbillar mig att jag ska få en massiv blödning närsomhelst. Absurt vilken oro det finns inför varje toabesök! Inte alls lika öm idag men blir också yrare än vanligt när jag ställer mig upp. Jag höll mig hemma från jobbet denna vecka, sjukt stressig psykisk och fysisk arbetsplats. första gången någonsin jag varit hemma och prioriterat min hälsa. Känns konstigt att komma tillbaka på måndag!
Önksar dig en ångestfri ledighet!

2012-06-16 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0