Svar på kommentar

Linnea
 
Det är mkt du inte bör äta. Gå in på livsmedelsverkets hemsida, där står allt uppradat. :) När jag var gravid åt jag bara folsyra dom första veckorna och sen köpte jag vitaminer som hette Apoteket kvinna. Dom är bra även när man ammar.. Och det där med kattlådan, du ska inte byta kattsand, och jag skulle ha flyttat den från sovrummet.. Och grattis igen! Så himla roligt.. :)
 
Svar
 
Jag har vart inne på den sidan men fattar fan inte ett skit ;)
Kan det inte bara stå klart och tydligt deta ska du ej äta :P Hade vart lättast..
Okej! :D Då fortsätter jag med bara folsyran en stund till iaf till vul så kan jag fråga då om de är något mer jag borde ta. Kattlådan är borta ur sovrummet och min sambo får byta den nu :P haha!
Tack för dina svar!
KRAAAAAAAAAAAAAAAM
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja det är en hel liten vetenskap det här! Men det är lugnt, vi har åtta månader på oss att bli kloka på det. ;) När är ni beräknade? 5 mars är det som gäller för oss. :)

2012-06-29 @ 15:30:35
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0