Svar på kommentar

Kristina

Hoppas hoppas hoppas för oss alla som kämpar!! Njuter med en ledig dag efter en-dagsjobb igår (jobbar förresten som sjuköterska) :) Känner mig inte lika trött idag, skönt med lite omväxling. Har också extremt ömma bröst men ingen illamående tack och lov! Fick du också med ett billigt gravtest från er klinik? Har hört att de kan vara lite luriga så jag kommer nog köpa finvarianten och testa med båda när det är dags.... nojig?? :) Kram Kristina

Svar
Ja jag hoppas också men igår och idag har jag haft mensvärk som kommer och går och ibland känns det som att den kommer när som helst :( Inte ens ruvat i en vecka..
Så har lite små panik men just nu har det lugna sig och jag känner de inte alls.

Va glad för det jag tror jag har alla gravsymtom som går jag vet nu hur det är och va gravid och sugen på ngt för det är jag hela jävla tiden. Dumma progesteron!!
Ja det fick jag! :D har flera gravtest hemma så kommer ochså göra flera st.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristina

Har också haft mensvärkslikandesmärtor, var extremt igårkväll på vägen hem från biobesök, blev bättre när jag väl var hemma men fick gå sjukt långsamt. Hade även lite magknip på jobbet efter lunch. Ska försöka att inte tolka och fokusera allt för mycket på symtomen, lättare sagt än gjort....
Kram!

2012-06-19 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0