svar på kommentar

Kristina
Vi är strax över 30 båda två, maken några år äldre än mig. Hur är det med er? Jag varkar ha fått en annan form av Progesteron, jag tar min varje morgon, heter Crinone. Tas 21 dagar från och med ägguttag, sen gravtestar dagen efter sista dosen. Tänkte som de andra tipsa om Fass.se, där får du all info om läkemedlen. Fattar inte hur jag ska kunna jobba imorgon, igår blev det en tupplur på 2 timmar efter lunch.....
Svar

Jag är 24 och min sambo 30. Jag har hört om den där Crinone men den fick jag inte men läst att många tar den.
Jag är också jätte trött har jag märkt, sov 45 min igår under dagen det brukar jag aldrig göra, och nu är ja med as trött så jag skulle kunna somna men får väl försöka vara vaken.
Ja jag får prova den sidan :D Ska strax kolla in den.
Vad jobbar du med? Jag jobbar som dagisfröken och personligassistent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0