Svar på kommentar

Kristina

Hej igen! Vet inte vad som menas med lång eller kort, antar kort. Fick komma till kliniken en fredag, måndagen efter fick jag mens och fick börja med sprutorna på onsdagen, knappt två veckor senare äggutplock och tvådagar efter det återförande :) Knappt så jag hänger med på allt som händer trots att man väntat och velat så sjukt länge! Försöker inte hoppas för mycket, jag är väldigt bra på förträngning :) Har du 29 juni för att de sen stänger för sommaren? min klinik stänger men de kommer att ringa mig i mitten på juli för att höra svaret sen beroende på den planera in eventuellt ultraljud. Som sagt, hemskt kul att vi kör parallelt, håller tummarna för oss båda!
Svar
Då skulle jag tro det är den korta för det låter som samma som mig.
Jag vet inte om det har med att det stänger? Kanske är därför? För dom stänger just den dagen. Men brukar inte test dag va 16 dagar efter återföring? Det verkar väldigt olika beroende på vart man gör IVF!
Nä man vågar ju inte hoppas helt 100% men jag tror ju att det kommer ta sig nu, vilket jag egentligen kanske inte borde min sambo är mer tillbaka och säger att jag inte ska våga hoppas för mycket men jag vet inte det känns bra samtidigt som jag är LIVRÄDD!
Men man vill ju det här så sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0