Svar på kommentar

Emelie

Vad skönt det var att läsa att äggplocket gick bra och att det inte gjorde ont som du trodde det skulle göra. Precis som du skrev så är det även så för mig, att det är äggplocket som oroar mig mest. Jag och min man var infomöte för tre veckor sedan men måste vänta tills september innan det blir dags för oss. Sommarstängt och andra par före oss i kön gör att vi får vänta.

Jag hoppas du får en härlig kväll och att du inte får mer ont. Jag håller mina tummar vid återföringen :-)

Kram Emelie

Svar

Du behöver verkligen inte oroa dig det är ingen fara alls. Åhh det är så dummt detta med sommarstängt något ställe borde va öppet tycker man, men man förstår ju att dom också vill ha semester men väntan är så jobbig. Jag hade tur att min mens skulle komma 9 dagar efter infomötet så då hann vi innan semestern.

Tusen tack! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0