Svar på kommentar

Johanna

Jag har ju gjort tre försök och på det sista som tog sig var jag nog mest avslappnad av dom alla och försökte leva som vanligt bortsett från alkohol och stora mängder kaffe. Mitt tips är att försöka slappna av under hela processen vilket är mycket svårare än man tror speciellt när det är första gången.

Svar

Okej. Ja det är nog rätt svårt jag känner mig ganska lugn faktiskt måste jag säga men det är nu det efter i morgon kommer man väl över analysera allt som händer och känns. Men jag ska försöka leva på som vanligt. Jag dricker inte kaffe som tur är så det är skönt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Läst ikapp, skönt att det gick så bra med ÄP och efteråt!

Lite av min nervositet släppte då.



Spännade dag för dig idag :-)

2012-06-13 @ 07:41:42
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0