tredje testet

Idag gjorde jag gravtestet som vi fick med när vi gjorde ET.
 
I morgon ska vi göra ett digitalt det sista :D
Sen får det va nog med gravtester!
 
Ska ringa MVC strax och fråga lite om att jag har ont och hoppas på ett bättre svar därifrån.
Jag har även väldiga problem med min mage sedan tidigare så kan va det som spökar åxå bara att man är för fokuserad på att man är gravid och tror att all smärta har med graviditeten och göra fast den kanske inte ens har det uitan det är min dumma mage som krånglar. Min mage är världen känsligaste och har ofta diaree och ONT! Så kan lika gärna va det blir ju ngt nytt där inne så magen reagerar kanske på de med.
Hade iaf inget ont inatt men kan va för jag tog en alvedon innan läggdags.
 
Får uppdatera ikväll om samtalet för nu måste jag sticka och ringa sen cykla till jobbet blogg.se appen funkar ju inte så kan ju ej uppdatera därifrån heller!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stort grattis till er. Hoppas våran IVF i höst kommer gå lika bra. Kramar

2012-06-28 @ 21:34:19
URL: http://langtantillbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0