Tusen frågor som snurrar i mitt huvud just nu...

Allt bara snurrar just nu i mitt huvud vad får jag äta? Vad får jag inte äta? Vad ska man tänka på? Vad är normalt?
Hur känns det att vara gravid? Känner jag rätt grejer?
Ja som sagt listan är lång..
 
Inatt hade jag sjukt jävla ont av mensvärk jag va 100% säker på att detta är nog det som kallas missfall.
Tog mig upp ur sängen och fick i mig en alvedon men vågade absolut inte gå på toa utan la mig och försökte andas djupa andetag så de inte skulle göra så ont och invänta att alvedonen skulle göra sitt. När den väl börjar värka så somna jag om och vakna i morse och då skulle jag göra ett gravtest till men va livrädd för va säker på att jag skulle ha fullt med blod i bindan men det hade jag INTE! :D Typ grina av lycka!
Har aldrig vart gravid så vet ju inte hur något känns och hur något ska vara.
Har inte tagit alvedon sen inatt och har inte haft så ont som inatt men ibland ilar det och även ibland som savg mensvärk men det anatr jag är växtvärk?
 
Ringde Örebro idag och berättade att vi fått positivt berättade även om smärtorna som kommer på natten, hon sa att de kan va att livmordern inte gillar när jag ligger ner och att de då blir sådana smärtor, skulle det va missfall skulle jag märka för de skulle komma blod. Va lite besviken över svaret för kändes som hon hade brottom när vi prata och jag ville bara veta att det va normalt så man slipper oroa sig mer.
 
Ringde även karlstad för att få en tid för vul dom skulle ringa upp men dom har ej ringt upp än!
suuuck..
 
Jag undrar om man kanske kan få mensvärk av vaggisarna jag tar?
Och att de är dom som gör att jag får sådan mensvärk får får oftast i samban med att jag tar dom kom jag och tänka på nu. Hmm? JAJA ska inte över analysera detta, men man undrar ju såklart. Vi vill ju ha detta barnet så gärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0