VUL BOKAT!

Direkt efter att jag skrev inlägget i morse ringde dom från Karlstad och berättade att jag fått ett VUL bokat den 17/7! Så jag får ett tidigt VUL ändå , jippi!! =) Hon frågade även hur jag mådde och jag sa att jag hade väldigt ont i bland men det va fullt normalt och jag kunde räkna med att ha så i någon vecka, jag svara att jag har gärna ont i 9 månader om det är så bara jag vet att det är normalt ;) hehe.. Så nu kan jag äntligen NJUTA!
Hon sa även att jag skulle vänta med inskrivinigen tills jag vart på VUL för man gör den tyligen i vecka 8-10 och jag är runt vecka 7-8 när det är dags för VUL som jag fattade det. :P Jag kan vekligen inte det här med veckor :P Men jag lär mig väl förhoppningsvis med tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0