Hmmm??

Den 21 februari trodde jag att jag hade fått magsjuka för jag blev ju dålig i magen men det va ju inte det, och den här månaden har ju ägglossningen vart cp så tror inte jag haft någon men som sagt hoppas innerligt att mensen kommer som vanligt i morgon. För en gångs skull vill jag att den ska komma.

Men det jag egentligen skulle skriva va att igår den 21 mars händer exakt samma sak jag blir as dålig i magen igen exakt samma datum som sist? Något nytt som ska börja nu innan mens? Någon annan som vart med om detta?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter ju lite skumt att kroppen börjar hitta på sådana konstigheter två månader i sträck. Jag har inte varit med om det förut vad jag kan minnas. Men hur gick det, kom tanten eller höll hon sig borta?

Kram

2012-03-26 @ 07:03:23
URL: http://langtanochvantan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0