Kroppen ur balans?

Jag vet inte riktigt vad det är med min kropp tror den blivit helt ur balans. Jag mår illa igår kväll va vi ute och åkte en sväng när vi kom hem öppna jag garage sen fick jag springa till kanten för det kändes som jag skulle spy rätt ut men de kväljde mig bara mår även illa under dagarna i perioder sen har jag som lite mensvärk och huvudvärk så vet inte vad min kropp håller på med. Tog ju gravtest tidigare i veckan och dom va verkligen negativa men får väl ta ett till längre fram om det fortsätter. Aldrig mått så här innan!


Kommentarer
Postat av: M.

usch hoppas det blir bra snart vännen!

sv: så bra :) tack! vi hoppas på det bästa! inte långt kvar tills vi sätter igång så vi får se hur det går :) kram!

2012-03-31 @ 20:22:28
URL: http://barnviasahlgrenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0