Börja slappna av?

Satt och skrev ner alla datum för pergotime mens och ägglossning inför mötet på måndag antar att han inte behöver se allt det men kan va skönt och ha med ifall han frågar och jag kan inte alla dom datumen i huvudet.
Men det jag upptäcker är att jag har ägglossning denna veckan jag trodde det va nästa.
Börjar man slappna av?
Det dumma är att vi inte alls haft mycket sex så jag hoppas vi hinner en gång idag och att ägglossningen inte redan vart. Men jag har ju känt av det men jag va så säker det va nästa vecka så inte brytt mig så mycket.

Det är ju både bra och dåligt!


När jag skrev ner allt insåg jag även att jag börjar min 13 kur pergotime nästa månad!


Kommentarer
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Oj, 13 kurer! Jag är på god väg jag med. Blir till att börja kur nummer 11 nästa vecka. Känns som att det måste hända något annat nu. Ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga när ni ska dit. Kul med positivt äl-test, även om det kom inann du ens räknade med det. Samma sak för mig. Tror också man börjar slappna av. Vi hann inte heller "förbereda" oss inför äl så mycket. Vi får hoppas att det räcker för oss båda ändå;-)

2012-05-17 @ 10:59:28
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Samma här, bara enkla kurer. Kanske därför man börjar tröttna lite extra. Man vill ju proa någonting annorlunda så att det kanske händer något för man börjar ju misstro när det aldrig händer något. Ha, ha, jag börjar ofta spinna iväg med mina egna teorier. Som att det inte är tillräckligt med hormoner med en enkelkur, att det blir ägglossning men att det är precis att ägget orknar mogna och därför inte blir bra. Men läkaren säger att det inte är så så jag får väl lita på henne:-)



Var det du som frågade om ivf eller tog läkaren upp det med er?

2012-05-17 @ 20:51:39
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Intressant. Tycker verkligen att min läkare borde ta upp det här med ivf också. Vet du hur det är med väntetider. Läste nämligen på en blogg att det nuförtiden går under vårdgarantin, men det kanske inte gäller över hela Sverige. I så fall är det ju kanon! Jag har hela tiden sett en jättelång väntan framför mig...

2012-05-19 @ 22:35:22
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/
Postat av: drommenomenliten.blogg.se

Intressant. Tycker verkligen att min läkare borde ta upp det här med ivf också. Vet du hur det är med väntetider. Läste nämligen på en blogg att det nuförtiden går under vårdgarantin, men det kanske inte gäller över hela Sverige. I så fall är det ju kanon! Jag har hela tiden sett en jättelång väntan framför mig...

2012-05-19 @ 22:35:23
URL: http://drommenomenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0