Svar på kommentar

Emelie

Jag och min man ska också på infomöte, på måndag. Jag är så nyfiken och har hur många frågor som helst :-) Hur avgör läkarna om man ska köra den korta eller långa metoden? Vad roligt att ni få komma igång innan semestern, jag hoppas vi också hinner det. Jag längtar samtidigt som jag är sjukt nervös.

Svar:

Åhh va spännande! Jag hade med frågor men fick svar på alla så behövde inte fråga. Men man kommer ju på frågor i efterhand men dom kan jag fråga när jag ringer när mensen kommer som tur är.
Han sa till mig att jag skulle ha den korta för att jag inte har någon egen ägglossning så har du egen ägglossning kan du nog räkna med den långa behandligen iaf enligt han.
Ja det ska faktiskt bli himla skönt att få prova en gång innan för tar det sig inte så får vi en liten paus och tror det kan va skönt.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad innebär den långa? :) när får man den?

2012-05-22 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0