Börja röra lite på sig..

Idag ska jag köpa mig ett gymkort så jag äntligen kan börja röra på mig lite och förhoppningsvis få tillbaka min energi. Är så trött hela tiden och stressad så tänkte om jag börjar röra lite på mig kanske de släpper? Har försökt stressa ner nu eftersom de vart ägglossning och så men det är inte så lätt alltid värst på morgon när jag vaknar för då tänker jag på ALLT jag ska hinna med under dagen vilket inte är mycket oftast men ändå vaknar jag är så jävla stressad! :(

Idag ska jag iaf börja med och simma jag älskar och simma och gjorde det mycket förr. Simningen kan jag ju även fortsätta med när jag är gravid. Kommer nog dock inte simma under själva IVF behandlingen eller kan man det? Kommer iaf variera med gym och simning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror absolut att du kan simma under IVF. Det enda de avråder ifrån är sånt som stöter för äggstockarna blir så tunga. Kanske precis efter äggplocket att man ska vara försiktig för infektioner, men fråga. Jag badade i badkaret samma dag som äggplocket och det gick bra.

2012-11-26 @ 15:58:55
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0