Ett fint ägg!

Idag var jag ju och gjorde ett VUL och allt såg bra ut hade ett ägg nu som va 20-22 mm kommer ej ihåg exakt så har troligtvis ägglossning vilken dag som helst. Anledningen till att jag inte fått någon mens är att när man gör IVF är det svårt för kroppen och hänga med första cykeln efter IVF försöket och detta va jätte vanligt även för dom som har regelbunden mens så känns himla skönt att allt va som det skulle. Så troligtvis får jag mensen om 14 dagar kan bli plus eller minus någon dag svårt och säga eftersom min mens lever sitt egna liv. 
Så nu får vi passa på och mys dom närmaste dagarna. Hade ägglossningssymtom tidigare idag så i morgon ska jag göra ett test för att ha lite koll.. 
 
Vi bestämde också att vi väntar till efter jul/nyår dels blir det svårt att hinna innan och jag och sambon vill vänta eftersom det är lite mycket just nu så vi känner att det är det bästa att göra just nu så det känns väldigt skönt måste jag säga.
 
Frågade även om mina ägg eftersom jag vart s orolig att det är något fel på dom, men Arne sa att jag har jätte fina ägg och inget jag ska oroa mig över så nu ska jag försöka släppa det och tänka positivt! =) 
 
 
Om vi har tur kanske vi får till det själva nu när jag har ägglossning, skulle va en helt underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prövat bisolvon? För att tunna ut sekret.

2012-11-20 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0