Myser..

Vi passar ju självklart på att mysa lite extra dom här närmaste dagarna nu och hoppas innerligt att det ska ta sig av sig själv. Det vore verkligen helt fantastiskt om de kunde ske. 
 
Ska strax ta ett ägglossningstest och se vad det visar måste bara bli kissnödigt först.
När ni gör ett ägglossningstest vilket urin använder ni då? 
Jag tar alltid andra gången på dagen jag kissar om jag inte jobbar då blir det mer mot kvällen. 
I början tog jag alltid morgon urinet men det visa helt fel resultat så då slutade jag med morgon urinet. 
 
Igår när vi hade myst va de upp med benen och jag låg över en timme efter för att va på den säkra sidan samma idag fast idag blev det bara 45 min ;) (inte med benen uppe då) Herregud hur man är egentligen! Undrar om de ens hjälper? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har kört olika, men alltid vid samma klockslag samma cykel så att säga och minst 4 timmar utan att kissa!

2012-11-21 @ 14:39:17
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Cohen

Det spelar absolut ingen roll om du så står på huvudet en timme efter ni haft sex, spermierna simmar upp mot livmodern med samma hastighet/kraft i alla fall och stannar varken kvar längre eller kommer längre upp bara för att man har benen i vädret... Vad gulligt att du trott det :-)

2012-12-04 @ 17:15:53
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0