Världens bästa mamma..

Min mamma skrev på facebook tidigare idag att hon åker med mig till Karlstad till morgonen vilket är väldigt snällt för hon jobbar inatt och slutar 07 så hämtar henne på jobbet till morgonen. Jag har inte ens frågat om hon vill med för vet hon jobbar natt men hon skrev att hon blir med vilket jag tyckte va dumt när hon jobbat natt men jag hade inget att säga till om så bara att acceptera men är jävligt glad att ha med någon är några mil till Karlstad från där jag bor så gott att slippa åka själv.

Sitter och försöker komma på frågorna vi funderat på ;) inte alltid lätt att minnas allt! Men dom viktigaste minns jag iaf. Nu ska jag ta en alvedon och lägga mig bihålsinflamation på g och näsa svider och är jätte röd :( typiskt att bli förkyld nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

jag frågade själv om långa metoden redan vid första besöket, sa att har jag inte plusat vid mina 2 första försök och har sämre med ägg så vill jag köra långa sista gången.

Lycka till idag
Kram

2012-11-20 @ 06:33:11
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0