Femte sprutan.

Igår tog jag ju två sprutor och det gick bra, mycket bättre än vad jag trodde de skulle göra. Men idag är jag rätt öm efter cetrotide. Men jag känner ändå att jag tycker allt flyter på. Har ju vart orolig för att jag ska må dåligt av behandlingen men jag känner inget direkt. Är lite mer trött bara och grymt sötsugen men det är det ända + det griniga humöret också då ;) Men jag mår inte dåligt iaf vilket är skönt. Man har ju läst att vissa mår jätte dåligt men verkar mest va dom som har långa metoden som sprayar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Mådde prima under hela sprutperioden, ont i brösten fick jag av ovitrellen

2012-09-18 @ 14:33:05
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0