Fortfarande ont..

Har fortfarande ont men har vart uppe och gått och så idag så jag kan röra mig men vissa rörelser gör mer ont än andra.


Ska ringa till Arne direkt till morgonen och hoppas han ringer upp fort eller att hon Elaine gör det. Helst skulle jag vilja åka till Karlstad så dom får undersöka mig men vet inte om Arne tycker det är nödvändigt detta kanske är jätte vanligt bara att jag hade sådan tur förra gången och klara mig undan alla smärtor då. Men orolig blir man!


Tusen tack för era kommentarer! :)
Har läst allihopa. Och som sagt ringer Arne direkt till morgon. Vet att man kan ta alvedon men jag är så tölig och vill skippa äta mediciner så mycket det går.
Men hade det blivit värre hade jag självklart tagit alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0