Hur lever ni inför IVF?

 
Ni som gör IVF hur lever ni innan och ? 
Äter ni något speciellt? Slutar ni dricka kaffe? Tränar ni? 
 
Innan
 
Jag lever iaf så nyttigt jag kan jag har även problem med magen så jag försöker leva så i vanliga fall med men lättare nu när man vet att man ska göra IVF det peppar en ju =) Sen försöker jag röra på mig och va ute i friska luften. Dricker inte kaffe men min sambo gör och han får minska ner inför ivf max 3 koppar och även på pepsi max. 
 
Efter
 
Den här gången ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt. 
Visst jag kommer jobba och så men jag jobbar inte alls lika mycket som förra gången, vilket jag aldrig skulle göra igen! Visst det tog ju sig och så och dom säger man ska leva som vanligt men jag ska försöka ta det så lugnt jag kan och försöka att inte stressa. Och även va ute i friska luften och hålla kosten. 
 
Har ni några bra tips så skriv gärna en kommentar! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag drog ner rejält på kaffet, en liten kopp på morgonen och ev en liten senare på em.
försökte få bort negativ stress men det mår man ju bra av oavsett.
Skippade det där med lördag varje dag (Onödigt med tomma kalorier)!
promenader har jag oförändrat rör ju på mig en hel del utomhus då jag har ett så pass stillasittande jobb!

2012-09-23 @ 06:47:05
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0