Sjunde sprutan.

Nu har jag tagit sjunde sprutan, eller det är sjunde dagen med puregon och tredje med cetrotide. 
Idag gick det mycket bättre hade ett ställe kvar på magen som inte va ömt men nu är det fullt! :( Lär inte bli kul i morgon kväll när jag måste krångla och ta på jobbet. SUUCK! Men förhoppningsvis har jag bara två dagar kvar nu =) 
 
I morse mådde jag inge bra alls illamående och jätte trött så sov lite längre idag än jag brukar men tycker det är vikitgt att lyssna lite på kroppen just nu. Så det ska jag försöka göra nu! 
 
Till morgonen åker jag till KD för VUL, SPÄNNANDE! 
Dock är inte sambon med men på VUL är det ju inte så mycket han kan göra och han ska va ledig tre dagar nästa vecka så känns som att det är nog med det. Viktigt att han får ledig då istället! 
Vi har faktiskt lyckas gjort så att han har kunnat vart med på ALLT, detta är första gången det krockar helt otroligt nog. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0