STARK!

Min sambo brukar alltid säga att jag är så STARK och att jag kämpar på så otroligt mycket.
Har inte direkt känt mig STARK, och inte tagit det han sagt på allvar eller vad man ska säga utan det är ju så  sambon säger för att stötta mig. 
 
Igår va jag hos en psykolg jag går hos en gång i veckan och hon sa till mig igår att jag är så STARK och positiv till vårt nya IVF försök. Och när jag tänkte på det efter att jag vart hos henne så inser jag faktiskt va STARK jag är. 
När vi fick missfallet så kände jag bara för att gräva ner mig och helst aldrig komma upp igen, jag tröst åt tills jag spydde den kvällen vi fick veta, jag va inte alls STARK då sen hade vi ett par jobbiga veckor men sen vet jag inte vad som hände men jag vägra ge upp så samla massa ny kraft så när vi va på sista kontrollen i KD och dom sa att nu behöver ni inte komma tillbaka då kändes allt så jävla bra och jag va redo att släppa missfallet och lägga all energi på vårt andra IVF istället. 
 
Jag känner mig otroligt STARK psykiskt när det gäller det här med IVF men det är för att jag mer än allting annat vill ha ett BARN! Men det är absolut inte alltid lätt, jag har dagar då jag kan gråta och känna att jag pallar fan inget mer (speciellt under behandlingen) då man får miljoner hormoner i sig.
Men jag har fler positiva dagar än dåliga. 
 
GE ALDRIG UPP TJEJER ÄVEN OM DET KÄNNS HELT JÄVLA KÖRT!
HAR DU EN DÅLIG DAG LÅT DIG HA EN DÅLIG DAG, VA LEDSEN, GRÅT, VA ARG!
 

Kommentarer
Postat av: L

Tycker du är jättestark. Är med dig under försök 2 och håller alla tummar jag kan!

2012-09-07 @ 20:02:04
URL: http://drommenomenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0